Bilder.

    Ville bara visa några bilder idag.  Den här första bilden är ifrån slutet av september 2010, innan jag började med "flytet" . 
                                                                                                                                                                               

Nästa bild, samma kläder men jag kommer inte riktigt ihåg när den togs, tror att det var en månad senare. Alltså ett par veckor efter op eller om det var en månad efter op? Lite osäker där.




Och så den sista bilden som är tagen den 6/5-2011. Dvs ganska precis 7 månader efter op och ca 31 kg.

Har dåligt med bilder, har ev ett par till men jag+min mobil+datorn är inte riktigt komptabila med varandra, kanske jag kan få ordning på det. Återstår att se ;-)

Ha det gott.
Kram

Kommentarer
Postat av: scrapmoster

MY GOD VILKEN SKILLNAD!!! Du ser ju jättefin ut!! Bra jobbat!!! 31kg är ju kanon!! Och det syns i dina ögon, de glittrar av liv. Härligt!!



Kramen i

2011-05-09 @ 20:14:30
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0