Sprattel!

Jag har fått se lilla sprattel!!!!!!!
Sprattel är arbetsnamnet på E bäbis, mitt barnbarn alltså.
Hon har ca 10 veckor kvar och igår skulle hon göra ett ultraljud.
Eftersom sambon hade teoriskrivning på körskolan (han tar mc-kort) och har varit med
på två ultraljud redan så frågade de om jag ville följa med istället.
Och det ville jag ju så klart.
Allt så bra ut, och det är en livlig liten bäbis.
Den växer som den ska och ligger mitt på kurvan.
Så jag har fått en liten "förhandstitt" på lilla sprattel :D

Och B klarade teorin, så nu är det bara uppkörningen kvar :D

Idag har jag en klipptid och sen ska jag äta lunch med en fd kollega, ska bli mysigt.
Hade egentligen annat också bokat i efm men det blev tyvärr inställt.
Det var lite synd för jag tackade nej till ett underklädesparty ikväll just för att 
jag hade så mycket idag.
Men men, ska jobba i helgen så det kan vara bra att kanske ta ett tag med dammsugaren i efm istället.

Eller nåt sånt ;-)

Ha det gott
Kram

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var ju synd att du inte kunde komma, det var lite tamt med folk här o mycket fina underkläder :P

Men vi får träffas utan underkläder en annan dag. Eller vi kan ju ha underkläder på oss när vi träffas...men...ja du förstår :P

Kram kram

2011-05-12 @ 20:52:33
URL: http://svammelsara.blogspot.com
Postat av: scrapmoster

Underbart med små sprattel.... Finns inget bättre och finare. ROligt som mormor/farmor att få se det.



Kramen i

2011-05-14 @ 14:53:25
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com
Postat av: Sara

Här händer det inte mycket nu du :P

Hoppas allt är toppen med dig!

Kram kram

2011-06-15 @ 21:22:58
URL: http://svammelsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0