Ooops ;-)

Ja, jag får väl börja detta inlägg på ungefär samma sätt som jag brukar, nämligen:
Oj vad tiden går fort, vad länge sedan jag skrev!!!!!!!

Så det var det det :D

Glömde inte att väga mej i tisdags, - 0,4. Nu börjar det bli liiite väl tjatigt men visst det går ju nedåt.
Annars händer det en massa annat i min kropp, troligtvis är jag i menopausen, vilket kan ju påverka vikten så klart. Väntar på att få komma till halvårskontrollen, ja jag vet , lite sent men det funkar visst sådär nu i Varberg. Såg förresten att han som opade mej, Zilling, visst får sparken.

Påsk och valborg har glidit förbi i rasande takt. Påsken firades i goda vänners lag, här hemma.
Valborg var lugn, E var hemma och vi grillade lite. B var vakt med ungdomsbrandkåren så han kom sen när brasorna brunnit ut.

Vi var på Ikea i lördags förresten, blev en massa roligt som vi egentligen inte hade planerat men kom på när vi var där att vi visst behövde ;-)
G är så rolig för sist vi var där kom han på att vi skulle byta ut vår vardagsservis, visst inte mej emot. Nu tyckte han att vi skulle ha nya dricksglas OCH nya bestick. Ja, jag säger inte emot :D Alltid roligt med nytt.

Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp min blogg. Kanske börja skriva några korta rader oftare istället, vet inte hur jag vill ha det. Vi får se.

Inatt ska jag jobba i alla fall, under Maj månad ska jag ersätta på en annan avd och sen första Juni får jag äntligen börja på min nya tjänst. Ska bli skönt att få komma iordning.

Ha det gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: scrapmoster

haha, ja det verkar ju löna sig att åka till IKEA för dig...jag menar er.... Alltid roligt med nya saker & ting. Själv ska jag & dottern till Ullared i maj och då jädrar i min låda ska det shoppas med stort S. ska bli jätteroligt. Vi båda behöver nya kläder och som du säger så sant - det slinker ju alltid med sånt man inte trodde sig behöva. Särskilt på Ullared.



Härligt när ditt nya jobb funkar! Verkar roligt!!



KRamen i

2011-05-02 @ 23:08:27
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0