I farten.

Har jag varit idag.
Var uppe kl 7, slängde G ur sängen för att ta alla sängkläder till tvätt.
När alla hade försvunnit till skolor  och jobb blev det damsugning och torkning av golvet.
När det var färdigt var även tvätten färdig för att hängas ut.
Sen skulle jag fixas och därefter in till stan för att hämta upp lilla mammsen. Efter en liten sväng
till nya Willys på öster så landade vi hos E i Lilla-Tjärby, där vi har ätit lunch och myst hela eftermiddagen.
Vid 3 skulle E vara på mammagrupp inne i Halmstad så hon åkte med oss in och när vi kom förbi Sturegymnasiet stod J på busshållplatsen så då kunde vi plocka upp honom med :D

Nu ska jag hämta in lakanen och bädda med dom igen, finns inget härligare. Renbäddad säng, särskilt när  de har torkat ute.

Sen ska jag koka rabarbersaft tror jag. La nämligen rabarber på alla E;s rabarber (haha, där fick jag till det ;-))

Har faktiskt hunnit väga mej idag också, det är ju vägdag.
-0,9 blev det. Det tackar vi för.
Det betyder - 31,5 kg
Har även nått ett av mina mål. 4,3 kg till nästa.

Ha det gott!
Kram

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0