Vikt, tävling och allt där emellan!

Jaha, börjar med att tala om att jag är med och tävlar, inne hos imsavimsas


Ett tillskott som heter AgeLOC Vitality. Gå in till imsavimsa och läs mer vettja.



Nu är det sista dagen på långledigheten. Denna gången har det gått ovanligt fort men det beror nog på att det har varit fullt upp. G+killarna har ju haft sportlov så de har varit hemma hela veckan, jag hade ju tjejträff i onsdags, vi hade middagsbjudning i fredags, båda killarna har haft nattgäster i helgen. Eller rättare sagt de har LANAT, som det ju heter. Igår var jag på GeKås med E och idag ska jag äta lunch hos en vän.
Har inte hunnit med gymet på hela veckan, rättning............på flera veckor..........rättning............inte prioriterat. Tappat lusten helt enkelt. Det får vara så ett tag, kanke hittar jag den igen. Lusten alltså. det viktigaste är ju att jag rör på mej. och det gör jag ju. Förutom att gå på bandet då och då( eller joggar) så är jag ju ute på prommisar 5-7 dagar i veckan. 45-55 min vaje gång, plus att det även blir kortare promenader lite då och då, också.

Så var det dagens vikt då.
Ja, sakta men säkert kryper det nedåt. Denna veckan var det -0.7, dvs 28.1 kg. 


Ha det gott.
Kram


Kommentarer
Postat av: Imsavimsa

Grattis till vikten. Duktig du är. Här händer ingenting suck, urtradigt. Låter som du hade fullt upp under din ledighet ;). Kan lätt bli så.

Kul att du är med o tävlar igen :). 2 lotter är uppsatta på dig.

Kram

2011-03-01 @ 09:48:52
URL: http://imsavimsas.blogspot.com
Postat av: scrapmoster

Härligt. Grattis!! Gym i all ära, det viktigaste är ju att man rör på sig och det gör du ju så det räknas ju såklart. Själv kan jag knappt stava till trångin...du ser ju själv...hehe..



Kramen i

2011-03-01 @ 17:45:06
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com
Postat av: Sara

Du är så duktig så :)

Träna o sova kan man ju göra när man blir gammal eller hur ;) O som du skriver, du rör dig ju ändå!

Vi ses om ett par timmar!

Kram kram

2011-03-03 @ 14:55:09
URL: http://svammelsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0