Nej.........

......jag har inte övergett min blogg ;-)
Däremot har jag lite datorkrångel, eller rättare sagt nätverkskrångel.
Har ju äntligen fått färdigt i det som blir mitt pysselrum/kontor. Det blev så fint så.
Nytt golv, ekfärgad laminatgolv. Helt vita, släta väggar. Sängen med ett vitt överkast och fullt med kuddar i Marakesh-stil. Vitt sängbord, vit matta. Ska till Ikea och köpa en vit typ bokhylla. Ja mycket vitt blir det. Jag som annars älskar färg, men just i detta rummet kände jag för vitt. Men.........det trådlösa nätverket fungerar inte som det ska, så jag kan inte sitta där inne med datorn just nu. Så jag får sitta vid ett provisoriskt "data"bord inne på G:s kontor där det finns en nätverkskabel. Ja, ja det löser sig så småningom.
Ja, det har varit full rulle här nu i en vecka. Möblera och fixa det sista då i "mitt" rum, mammas T som fyllde 70 och hade öppet hus, så dels var vi ju där och festade men jag hjälpte ju så klart till också, bakade bröd och gjorde ostpajer mm mm. Pappas B som också fyllt år och skulle uppvaktas. Och så den stora vårstädningen här hemma. Och här har städats kan jag lova, från golv till tak, i alla rum. Men nu är här rent och fin överallt. Och vår ;-)



Inatt åker G till Uganda, så jä...la spännande. Får väl hjälpa honom lite med packning osv idag. Jag är ju faktiskt ledig, ska bara  till tandläkaren med N en sväng. 


Veckans vikt då?
Ja, jag vägde mej i Tisdags som jag brukar.
-0,7 så det betyder -29kg det whiooooooooooo

Ha det gott.
Kram


Kommentarer
Postat av: Imsavimsa

Grattis till fin viktnedgång :). Det låter som du har fullt upp du med ;). Ang din kommentar inne hos mig så skicka mig ett mail på [email protected] så kan vi ta det där :). Om det är ok för dig?

Kram

2011-03-17 @ 09:19:56
URL: http://imsavimsas.blogspot.com
Postat av: scrapmoster

Grattis till minuset!! Hos mig vart det minus också, om än ett litet.



Är nyfiken på hur det ser ut i ditt rum. Låter som det blev jättemysigt. Får man se bilder tro???



Kramen i

2011-03-21 @ 12:47:17
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0