Tack!

Tack M, Malin, Helena, Scrapmoster och Fia för all feedback och uppmuntrande ord i mitt förra inlägg.
Ni har verkligen fått mej på andra tankar och det känns mycket bättre nu.
Ska försöka låta bli vågen, får se hur det går men ska försöka i alla fall ;-)


Min långledighet är slut och jag har jobbat inatt och ska jobba natten som kommer.
Igår när jag kom till jobbet sa en av kvällspersonalen, som jag inte träffar så ofta, (vi jobbar så att vi oftast går om varandra, plus att hon har varit lite extra ledig). Men herregud, sa hon. Du blir ju bara mindre och mindre, det är ju inte klokt.
Så skönt det var att få höra, för jag kan inte se det själv även om jag klart och tydligt märker det på kläderna.

Nu är visst maten klar.

Ha det gott!
Kram







Kommentarer
Postat av: Sara

Och idag fick du höra det från båda cheferna ;)

2011-01-21 @ 08:56:20
URL: http://svammelsara.blogspot.com
Postat av: Linda

Hittade en bild från pappas sommarfest för typ 3,5 år sedan igår....kan enkelt konstatera att det är en helt annan person på dom bilderna kära syster! Lord have mercy!! Jag är så stolt över dig och din prestation och hejar på dig både i dal och på topp för du är en pärla!



Puss o kram

2011-01-21 @ 09:39:32
Postat av: Malin

:) Så lite så... släng vågen åt helvete :))))

Såg din kommentar ang mitt blogginlägg ang gummistövlar och ja exakt vem har sagt att man bara behöver ha 1 par....gå ut o köp din mera nu! :) Muntra upp dig med ett par nya till. :)

Önskar dig det bästa och trevlig helg på dig!!

KRAM M

2011-01-21 @ 12:37:10
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Ida

Hur tycker du det fungerar att jobba natt och få i sig mat?

Jag är lite orolig för hur jag ska få till övergången framför allt, när man vänder dygnet

2011-01-21 @ 17:57:36
Postat av: scrapmoster

Visst är det så min vän. Ibland är det nyttigt att träffa andra som inte ser en varje dag. De ser skillnaden mer än vad man själv gör. Och jag håller med dig- det är så roligt att se deras miner. Man blir ju så nöjd med sig själv. Så sträck på dig min vän!!



Kramen i

2011-01-21 @ 20:29:17
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com
Postat av: Vivi

Sara; :D



Linda; Systeryster, älskar dej!!!!!!!!!!!!



Malin; Blir alltid på gott humör när jag läser din blogg eller komentarer. Hoppas du haft en härlig helg :D



Ida;Jag disskuterade och la upp en "plan" med min dietist. Och det har gått alldeles utmärkt. Vill du ha tips kan jag kanske maila dej?



Scrapmoster; Du har också förmågan att få mej på gott humör.

2011-01-23 @ 21:22:30
URL: http://vivisrora.blogg.se/
Postat av: Ida

Du får jättegärna maila mig. För dietisten på Ersta och jag var inte överens. Hon ville att jag skulle kliva upp på dagen och äta men då förstörs hela sömnen plus att jag kommer bli galen på natten

2011-01-24 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0