Som det kan bli.

Vilken dag jag hade igår.
Hade en tid hos frissan kl 10.30 och efter det skulle jag fika med en vän.
Ok, in till stan, klippt och färdig begav jag mej sen till Espressohouse och mötte upp S och hennes M
Hm, det var ju lunchtid för mej, så jag tog en rostad bagel med en massa grönsaker och kyckling.
Åt naturligtvis inte upp hela, men det gick bra och gott var det.
Efter en mysigt date gick jag en sväng på stan, hittade en skitsnygg svart skjorta på Lindex för 75:-
Sånt gillar vi :D
Vidare hem till syster, där mamma också var, vi hade bestämmt att vi skulle till Eurostop och kolla runt lite i affärerna där. Har fortfarande presentkort kvar som bränner lite i fickan ;-)
Blev även en fika på espressohouse där med( en latte alltså).
Då fick jag och syster för oss att vi skulle till Ullared?!?!?!?!?!
Japp, körde hem lilla mammsen(som inte ville följa med), och sen drog vi.
Kan nog säga att jag har ALDRIG varit på GeKås när det har varit så lite folk någon gång förrut.
Det var ju helt tomt. Det var jätteskönt att kunna gå runt i lugn och ro och verkligen titta på allt.
Hittade tyvärr inga kläder, det var inget kul alls som fanns men köpte en hel del inredningsprylar.
Så från att åka hemifrån kl 10 för att klippa mej, blev det en heldag till kl 19.30. Men roligt var det.
Idag ska jag till gymet en sväng, men annars ska jag inte göra så mycket tänkte jag.
Göra så lite som möjligt helt enkelt :D

Ha det gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: scrapmoster

Lät ju som rena drömmen att gå där när det är så lite folk. Så typiskt att man inte hittar nått i klädväg just då när man har tid å ork att prova. MEN inredning är aldrig fel och det är ju turen isig som är rolig också så det gjorde nog inte så mkt vad jag förstår.



Kramen i

2011-01-13 @ 16:16:17
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja vilken dröm DET vore att få gå på Ullared i lugn o ro så där. Jag tillhör ju inte den eliten som ännu varit på Ullred o det är med en skräckblandad förstjusning för mig det här med URed. :) Är livrädd för de långa köerna o allt folk. Men lockad som tusan av billig shopping. Vet inte hur jag ska lösa det hela. :)

Trevlig helg!

Kram M

2011-01-14 @ 15:14:18
Postat av: Malin

Det var mitt inlägg här ovan :)

2011-01-14 @ 15:14:51
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Vivi

Scrapmoster, det var helt underbart att gå där kan jag säga. Och det gjorde absolut ingenting att jag inte hittade några kläder, inredning är minst lika kul :D

Malin,Du har verkligen missat nåt om du inte varit där någon gång. Passa på att åka dit i mitten av månaden, så kanske du slipper de värsta köerna men det sväljer så mycket folk så det ska ganska mycket till innan det blir kö. Undvik högsäsong som typ semestermånaderna och var där gärna på efm när busslasterna är på väg därifrån så brukar det inte vara så farligt.

Ha det gott!

Kram

2011-01-18 @ 08:53:29
URL: http://vivisrora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0