Dagarna går fort.......

........hinner inte med riktigt.
Ser att det är en vecka sen jag skrev något här på bloggen.
I och för sig inte så konstigt. Jobbade 5 av 7 nätter förra veckan, plus att jag hade delprov i matten och
en redovisningsuppgift som skulle lämnas in också. Sen vill man ju umgås lite med sin familj också, den sista veckan dom är lediga, och så vill man vara lite social med ;-).
Ja, ja. Så är det ibland.
Men nu är jag långledig igen.
Ledig i hela nio nätter.
Får se vad denna veckan har att bjuda på?
Igår han vi med ett tandläkarbesök med N, och jag håller på att städa ut julen. Snart färdig. I eftermiddag ska det äntligen bli en sväng till gymet. Tränade ingenting alls förra veckan
pga den förbaskade förkylningen, så det ska bli så skönt att komma igång igen..
I morgon har jag klipptid och ev en "date" på stan.

Men nu till det väsentliga, det är ju tisdag och vägdag!!!!!!!!!!!!!
Fast denna veckan kunde det kvitta. Vågen stannar på +-0 idag 
Det har inte hänt ett skit på en vecka.
Får väl vara glad att det inte visar på + i alla fall.

Ha det gott!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0