Tisdag igen.............

och denna veckan stannar vågen på -1,0 kg, det betyder - 25,9 kg det. Jippie!!!!!!!!!!!!

Nu har jag jobbat min helg och är nu ledig i nio nätter.
Och för en gångs skull har jag inte en massa "måsten" inbokade på ledigheten. Bara roliga grejer :D
Idag komme E hem, flera ggr faktiskt. Hon ska till lasarettet för en kontroll nu på morgonen, sen kommer hon hem för att stanna några timmar. I efm ska hon till föräldragruppen så då lånar hon min bil dit och sen ska hon och B äta middag med oss. Har nämligen sån tur att mammsen kommer hit och lagar kroppkakor i efm. Det är så gott. Ska bli spännande att se hur det funkar för mej. Första gången jag provar det sen op.

Men det är inte slut med det heller. Min allra bästaste, älskade F kommer hit idag också. Ska äta lunch med mej. Och snacka en MASSA "gojja" ska vi med :D Det är EVIGHETER sen vi sågs. Så det här blir en bra dag på alla sätt och vis.

Annars är det enda inbokade denna vecka ett utvecklingssamtal med J på torsdag, vilket inte heller är så tråkigt. Vet precis vad som kommer att sägas. Typ;  -En trevlig kille, duktigt, ordentlig, men lite tyst och blyg.
Ja, det brukar låta så. Visserligen är det första samtalet sen han började på gymnasiet men har svårt att tro att det har hänt något revolutionerande det sista halvåret. Vi har då inte märkt något här hemma i alla fall.
Han är så fin min J. <3<3<3<3

Resten av veckan är som sagt oskriven. Vi tar det som det kommer helt enkelt :D

Ha det gott!
Kram

 

Kommentarer
Postat av: scrapmoster

GRATTIS!!!!! Underbart!! Men du tänk om de säger att han är en terroristunge...jättebråkig och störig på alla sätt å vis...hahaha...nä, jag skoja bara. Verkar verkligen inte vara sådan och det tror jag inte heller.



Kramen i

2011-02-02 @ 22:18:14
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com
Postat av: Vivi

Tack :D Ja,haha,tänk vad förvånad jag hade blivit. Hade suttit som en fågelholk antagligen. Tack och lov så slapp jag det. Kram

2011-02-03 @ 19:18:07
URL: http://vivisrora.blogg.se/
Postat av: fia

tack för senast,alltid lika mysigt att träffa dej...

och barnen gillar dej verkligen, vi får bestämma nytt datum. janko blev ju avis...................puss på dej

2011-02-05 @ 11:37:31
Postat av: Malin

Hurra o grattis till dina kilon. GÖTT GÖTT! :)

Ha en fin vecka. Kram M

2011-02-06 @ 17:47:58
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: M

Åh vilka härliga siffror!! :) Grattis!

2011-02-17 @ 14:42:06
URL: http://1och0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0