Ledig!

Ja, idag är jag ledig och tänker göra så lite som möjligt kan jag säga.

Har varit en intensiv vecka, i måndags var det ju lunch på stan sen hem och vila lite, vidare till middagen på J:s skola och sen till jobbet. Jobbade två nätter och då sover jag ju i stort sett hela dagen där emellan, och när jag vaknar på efm så är det mycket som ska hinnas med. G kommer oftast hem sent så jag ska hinna med det mesta som läxor, middag osv sen göra sig iordning för att åka till jobbet igen.
Igår vakade jag av, sov några timmar bara, upp göra sig iordning och tillbaka till jobbet för ett ATP-möte.
Sen hem igen, läxor, middag osv. Var så trött så det blev sängen redan halv 10.
I morrn ska jag in till min nya arbetplats och träffa chefen, få en liten rundvisning osv, sen hem och sova för jag ska jobba hela helgen, från fredag kväll till måndag morgon. Så denna helgen kommer jag mest att tillbringa i sängen. Dagtid alltså ;-)
Och G får stå för all markservice :D
Så idag blir det inte så mycket gjort, ska bara bädda, slänga in en maskin tvätt, vattna blommorna dammsuga, stryka, osv,osv.................................................................................................................................................................
.............................ÄH!!!!!!!!!!!!!!!!


Ha det gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: Beata

Det låter som livet :o)

2011-02-18 @ 09:49:26
Postat av: scrapmoster

Det gör du rätt i. Slappa, slöa och gör nada! En lung & skön helg önskar jag dig!!



KRamen i

2011-02-18 @ 20:47:52
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com
Postat av: Malin

Hoppas din helg var lugn o skön o att du fick slappa o sova mkt. Man behöver verkl ha sånna helger/dagar och man skall def unna sig det. :)

kram M

2011-02-21 @ 21:14:04
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi, sådär ser min ut. Hade kunnat vara en bild på min hund när han var yngre. Nu börjar han bli gammal och grå men bortskämd med egen tvåsittsoffa både hemma och på jobbet

2011-02-28 @ 01:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0