En hel..........

........vecka har gått sedan sist.
En ledig sådan.
Har gjot massor men ändå ingenting.
Börjar fundera på vad jag gjort hela veckan??????
Utvecklingssamtalet var precis som jag förutspådde :D
Tja, lite shopping på stan m J, hittade två toppar, en skjorta och en klänning. 450:- för alltihop på rean är väl helt ok :D
Slutprov i matten. Ska ha betygsamtal i morgon, får se hur det gick.
Jag och J hade en bakdag i lördags. Bakade en massa gott.
En sväng ner till E och käkade lunch tillsammans med mamma. Nu börjar de bli färdiga med renoveringen av köket, bara lite kvar. Blir så fint så.
Ja, vi har ju firat 18 årig bröllopsdag med, jag och G.
Den firade vi med söndagsmiddag på Pio-Pio med hela familjen, alltså även E och B.
Det var mysigt.
Tog in en "barnfiskplanka". Åt upp fisken, räkorna och ca 1/3 av moset, sen var jag mätt.

Så var det ju det här med vikten då.
Har inte kunnat hålla mej från vågen. Men, nu är det inte tvångsmässigt längre.
Bara ren och skär nyfikenhet. 
Och har ju sett under veckan hur jag har pendlat lite upp och ner. Nåt hekto upp, nåt ner. Och idag vägde jag mej först och då visade det på +0,2. Sen skulle jag testa igen och då var det på -0,1 så jag vet inte vad det rätta är.
Därför säger vi +-0 idag.
Och, det är helt ok. Fattade det sist jag stog still, så denna gången hetsar jag inte upp mej, utan bara konstaterar att så är fallet. Och det känns skönt att jag kan släppa på stressen jag känner när jag har vägdag.

Ha det gott!

Kram


 

Kommentarer
Postat av: M

haha du gör som jag, väger mig två gånger för säkerhets skull.. Ibland funkar det, ibland inte.

2011-02-17 @ 14:46:04
URL: http://1och0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0