Måndag

Då var allt firande slut för denna gången.
Och det gick bra igår.
J hade beställt smörgåstårta på sin födelsedag. Det gör dom alltid, även E och N vill ha min
smörgåstårta som jag gör på hönökaka.
Men eftersom vi skulle ha middag för allihopa på kvällen så blev det smörgåstårta till lunch igår.
Jag tog faktiskt en liten, smal skiva och det gick bra. Inga känningar av någon dumping.
På middagen hade jag gjort en typ av gratäng på kycklingfile' med en massa gott och till det hade jag ris och sallad.


E gjorde tårtorna

   
Det var ett lager chokladmousse och ett lager bananmousse och
sen var de klädda i sugerpaste.
Tyvärr vågade jag inte smaka men alla sa att dom var jättegoda, vilket jag inte betvivlar en sekund.
Hon är så duktig min tös, säger en stolt mor :D
Till mina kära arbetskollegers lycka så blev det mycket tårta över ;-)

Japp, för ikväll är det dags att jobba igen.
Min "tuffa" vecka när jag jobbar 5 nätter av 7.
Så inatt och i morgon natt är det jobb, sen ledig i två nätter och så är det jobb hela helgen, från fredag kväll till måndag morgon.
Och där emellan ska jag ju börja julpynta. Äntligen!!!!!!!!!!!!!


Ha det gott!
Kram



Kommentarer
Postat av: Linda

Tårtorna var förtrollande goda! Till mosters stora glädje var dom till och med utan grädde :)!!

2010-11-22 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0