Jobbehelg.

Det har varit en hektiskt vecka med dels jobb och sen försöka få adventsfint här hemma. Och baka lussebullar.
Ville ha allt färdig i veckan eftersom jag jobbar hela helgen.
Hade velat åka i på julskyltningen på söndag för det var flera år sedan jag var där men det hoppar jag nog över.
Känner att jag behöver sova ordentligt eftersom jag jobbar tre nätter i rad, eller rättare sagt jag jobbade två nätter ( mån & tis), vakade av i onsdags men sov bara en knapp timme på soffan sen stack jag och mamma och handlade. När jag kom hem satte jag igång med att byta gardiner, sätta upp stjärnor och stakar. Gjorde en del dekorationer med mossa, blommor och ljus.
I torsdags fortsatte jag med städningen, gjorde mosshjärtan att sätta på dörren, en till E och en till mej, bakade lussebullar och mjuk pepparkaka.
Och igår, fredag var det dags att jobba igen och som sagt jobbar tre nätter i rad så jag ska nog försöka ta till vara på varenda timme jag kan sova.

Nu ska jag nog hoppa i sängen, kudden kallar.

Ha det gott.
Kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0