God morgon!

Idag är jag i farten tidigt. Har redan hunnit med ett tandläkarbesök. Det såg bra ut allting, och förhoppningsvis behöver jag inte dit förrän om ett år igen. Det är ju attans skönt, framför allt för plånboken ;-)                      
Ska fixa lite här hemma nu och sen vid tio drar jag iväg in till stan igen. Ska till vägledningscentrum. Behöver lite tips, råd och hjälp nu när jag tänkt börja plugga. Ska i alla fulla fall läsa in matte A så långt vet jag, och helst matte B också. Sen får vi se vart jag hamnar.
I efm kommer E och B hit och äter middag med oss. De ska in till Halmstad för att kolla på kakel, bänkskivor osv, de ska ju renovera sitt kök. Då får man ju passa på att bjuda dom på mat när dom ändå är i faggorna :D


Ha det gott!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0