Det var det!

Måndag igen och jag har jobbat färdig.
Det betyder ju att jag faktiskt är långledig. Har 9 lediga, fria dagar.
Underbart.
Fast om jag känner mej själv rätt så fram emot måndag nästa vecka så längtar jag
tills jag ska börja jobba igen ;-)
Men det bästa med denna ledigheten är att min almanacka fakiskt är, så gott som tom. 
Jag och J ska till gymet och boka tid för en instruktör på tis efm och jag har en klipptid på onsdag.
Annars är min ledighet helt obokad, och det är så skönt.
Ofta blir det så att allt samlas på den veckan, tandläkarbesök, läkarbesök, möten osv osv
dvs "viktiga" saker.
Tycker om när jag kan ta dagen som den kommer.
Hitta på roliga saker.
Nu ska jag gå och dricka kaffe tror jag ;-)

Ha det gott!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0