Det första inlägget........

Ja, så var jag då igång.
Har tänkt länge att jag skulle blogga om min GBP-operation men har inte blivit av liksom.
Men nu så.

Jag opererades som sagt den 5/10-2010. Det är alltså 5½ vecka sedan. Men det känns som om det är mycket längre sedan.
Jag kommer att gå tillbaka till där denna resan börjar, lite då och då. För den började ju egentligen för mycket lääääänge sedan, fast hela vägen från allra första början ska jag nog inte skriva om.
Men från våren 2009, när jag till slut fick nog och gick till min läkare och bad om att då göra en operation.

Men återblickarna tar vi sen.
Som sagt 5½ vecka sedan. Och jag mår så bra. Helt otroligt bra, massor av energi, ingen värk, känner mej som en helt ny människa.
Och det är klart, jag har blivit av med ungefär 14 kg. Nu räknar jag från den 20/9 när jag började "flyta" dvs två veckor innan op fick jag bara gå på sk pulverdiet, dvs tex nutrilett shaker och ingen fast föda. Så alltid när jag väger mej så räknar jag från dess.
14kg................det är 7st mjölpåsar!!!!!!!!!???????
Gå runt och bär på 7 st mjölpåsar en stund.
Inte så konstigt att man känner sig piggare.

Så. Nu är jag på G.
Återkommer kanske senare idag.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0