Då var det dags...........

att börja jobba igen.
Ja, jag har ju egentligen redan börjat men det räknas nästan inte.
Var sjukskriven 4 veckor efter min operation, sen jobbade jag en natt och sen var vi långlediga, så det blev en mjukstart kan man säga.
Men nu börjar allvaret. Ska jobba två nätter nu och vakar av på fredag.
Ska bli spännande att se hur jag får ihop det med maten. Har pratat med dietisten på sjukhuset och vi har gjort en "plan" kan man säga.
Idag när jag bara sover några timmar på efm, är det ju inga problem, och likadant på fredag när jag vakar av. Då är det ju bara mellanmålet på förmiddagen som jag missar.
Men i morgon när jag kommer hem vid halv 8, äter frukost och sen ska sova, förhoppningsvis till framemot kl 15.00-16.00. Då ska jag försöka få i mej lunch, middag och helst två mellan mål. Helst innan kl tolv på natten. Ja, nåt mellanmål kan jag väl äta lite senare, det är ok. Men man får prova sig fram och se vad som funkar bäst.

Igår blev det klart att renoveringen av vårat "lilla rum", det som N har haft och som nu ska bli mitt kontor/pysselrum + gästrum nog kommer att bli färdigt innan jul. Det kommer en kille hit på tisdag som ska börja bredspackla och väva, sen ska vi själva måla och lägga golv. Hoppas vi hinner för då kan jag ju julpynta där inne också ;-)
Åh, vad jag längtar till jag får börja sätta upp mina ljusstakar och stjärnor osv.

Ha det gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: Beata

Åååå vad jag blir glad av att läsa, å lite ledsen också, men mest glad :). Jag är glad att jag får vara med och följa dig på din fantastiska resa till ett annat leverne. PoK

2010-11-17 @ 19:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0