Tredje advent!

Tänk vad dagarna går fort nu.
Redan tredje advent.

Idag har jag hunnit med att göra mitt första delprov i matten. Tänkte att det var lika bra
att få det gjort. Det måste ju ändå göras idag.
Lite nervöst, men hoppas att det gick skapligt.
Det var ett par frågor som jag inte kunde svara på, vet inte om det var felskrivningar eller 
nåt sånt för det var så konstiga tal som jag aldrig sett. G tittade med man han fattade heller ingenting.
Vi får väl se.

Gårkvällens bus då?
Jodå, svärsonen B har fyllt 25 och hade fest för sina vänner. 
Jag och G hade bestämmt att vi skulle köra ner och "våldgästa" 
Tänk vilken lycka när svärmor och svärfar plötsligt dyker upp, eller!?!?!?!? ;-)
Men han blev faktiskt riktigt glad verkar det som.
Vi var där bara en liten stund men det var riktigt mysigt.
Fast jag undrar hur han mår idag?
Men vad fasiken, man fyller 25 en gång ;-)

I efm blir det middag hos mamma och T.
Lutfisk, mumma!

Ha det gott!
Kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0