Slut!

Ja, nu är ju julen faktiskt slut.
Har haft en toppen jul.
Måste varit riktigt snäll i år för jag fick en massssssssssssa paket ;-)
Det enda som inte varit riktigt bra har väl varit maten.
Antingen har jag glömt/inte hunnit äta, eller så har jag inte fått ihop tider osv så det har inte blivit några riktiga mål utan mer småätande hela tiden. Och har det blivit ordentlig mat så är det ju inte det allra nyttigaste
som man fått i sig(läs julmat ;-))
Som sagt, antingen ingen mat, för ofta mat eller fel mat!
Så är det!!!! Men inga större problem med dumpingar, lite små dumpingar någon gång bara.
Och i morrn när jag väger mej blir jag nöjd om jag inte har gått upp något.
Det är som det är, och det sägs ju att det här första året som GBP-opad är ett läroår, att man helt enkelt
behöver lära sig vad som funkar bäst.


Nog om det!
Idag har jag hunnit med mycket.
Förmiddagen var jag i stan och shoppade. Hittade massor på rean.
Kom hem med två par jeans, tights, en skitsnygg top, strumpbyxor och en ny livrem.
Det började bli lite kris med mina kläder, särskilt underkläder men det köpte jag en massa i Ullared i torsdags.
Men jeans var lite jobbigt nu, även om jag tänkte be mamma sy in några av mina gamla. Så man har nått att byta med. Toppar och tunikor går väl an, särskilt tunikor kan man ju använda ganska länge, de blir mest bara längre och längre.
Sen efter middag var jag och J och tränade, skönt men har fortfarande lite träningsvärk efter förra gången så det kändes idag kan jag säga ;-)
Och till slut, nu ikväll stack jag in till stan, mötte upp en gammal vän, även syrran slöt upp, så vi tog en kvällsfika på Roberts. Mys!!!!!

Ha det gott!
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0