Klåda ;-)

Jaa, det kliar verkligen i fingrarna.
Är så pysselsugen. Har så mycket ideer på smycken jag vill göra.
Men.........alla mina pysselsaker ligger nedpackade i en flyttlåda nu när vi renoverar
"lilla" rummet som vi kallar det. Det som ska bli mitt kontor/pysselrum och gästrum.
Och, med tanke på att jag håller på att plugga in matten så har jag nog egentligen inte tid
att pyssla så hemskt mycket. Men jag VILL.
Nä, får fortsätta att kolla in pärlor och andra tillbehör på webbshoparna.


Ha det gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: JD | - 27 kg!

pyssel är ju så kul :)



tack för din kommentar, verkligen!

kram

2010-12-05 @ 10:36:08
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul o ha hittat en gbp blogg :) Duktig du har varit o grattis till dina kilon.

Även jag är gbp op den 27/9 i år, under min blogg så har jag olika kategorier och under MIN VIKT så hittar du mera om mig osv om du skulle vilja titta in :)

Önksar dig en fin vecka!

Kram Malin

2010-12-05 @ 21:05:58
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: scrapmoster

Tack för din kommentar inne hos mig.

Såg i din blogg att du opades en dag efter mig. Jag opades den 4/10. Var gjorde du din op nånstans och var i landet bor du? Alltid roligt att hitta till nya bloggar och jag kikar in i din igen.



Pyssel är SÅ roligt. Vad gör du? Jag scrappar, syr och smyckar en liten del också...



Kramen i

2010-12-05 @ 22:35:11
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0