Hallå........

det är jag igen ;-)
Måste bara berätta........
jag har precis joggat....ja, ni hörde rätt.
Joggat, i 10 minuter på mitt gåband.
Eftersom det inte blir något gym idag så skulle jag promenera i 30 min
som jag brukar. Men efter en stund började jag jogga, och fortsatte i 10 min med det.
Fatta vilka lyckokänslor som for igenom kroppen.
Nu sitter jag här, helt genomsvettig, anfådd med tårarna rinnande.
Jag är så JÄVLA glad.
Jag orkade i 10 min!!!!!!!!!!!!!
Jag har joggat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Wiiihoooo!! Shit vad duktig du är systeryster! Jag är så stolt över dig att hälften hade räckt! Du är fantastisk!! Kram

2010-12-28 @ 12:29:27
Postat av: fia

hej darling,heja dej vad du e duktig. vi får ta en mini fika snart.saknar dej.puss på dej

2010-12-28 @ 12:54:08
Postat av: M

Woohooo, GRATTIS! :))

Jag kan inte se mig själv jogga trots att jag gått ned en del i vikt, men kanske nån dag att jag orkar.



Vad är det för promenadband du har? Jag funderar på att köpa en sånt också.

2010-12-28 @ 13:06:59
URL: http://1och0.blogspot.com
Postat av: M

Förresten, får jag tipsa dig lite om att ändra inställning i din blogg så man kan läsa den även i mobilen. Jag läser ofta ofta mina bloggar i just min mobil nämligen, men om man har inställningen som du har nu, att man inte kan se fullständig text, så syns bara de tre första raderna tyvärr...



Om du inte vet vart du ändrar, så är det under Inställningsfliken och sen bockar du för "Lämna ut hela inlägg i rss-flödet". Då kommer all text att synas..



(Sorry om jag är tekniknörd och ställer till nåt för dig nu. haha )

2010-12-28 @ 13:15:52
URL: http://1och0.blogspot.com
Postat av: scrapmoster

Verkligen jättebra gjort. Keep up the good work nu bara. VIlket band har du??? Märke, nr namn allt vill jag veta.



KRamen i

2010-12-28 @ 14:41:17
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com
Postat av: Angela

Hejsan.



Tack för att du kikade in på min blogg och skrev en kommentar, alltid lika roligt.



Ja nu börjar det närma sig för mig och jag är förväntansfull, nervös och HUNGRIG haha, men det är väl helt normalt när man flyter första veckan. Men det roliga är ju att jag gått ner 8 kg redan (iofs med 14 dagar i thailand i november) sedan invägningen i november.



Har läst mig genom din blogg och din resa, nu väntar min resa och det skall bli spännande.



Jag kan inte se mig JOGGA, det skulle nog vara en syn för gudarna haha, men jag kanske kommer dit innan man vet ordet av det. Va duktig du är som håller igång på gym och hemma.



Lycka till med din viktnedgång och dina delmål.

2010-12-28 @ 19:21:55
URL: http://mammamormormanniska.blogspot.com/
Postat av: Vivi

Tack alla!

Fia och Linda:<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-12-29 @ 07:26:27
Postat av: M

Tack för tipset om promenadbandet. Jag är lite osäker på de billiga modellerna typ Atrack och den som de säljer på Rusta. De känns inte så robusta liksom, eller stadiga. Tänk om man skulle få för sig att försöka jogga på ett sånt och så funkar det inte. Trist liksom.. men kanske bättre än inget.

Jag får nog testa ett i butik innan jag bestämmer mig för att investera.



Angående RSS-flödet så gjorde du helt rätt. :)) Så nu kan jag läsa i mobilen.. toppen*

2010-12-29 @ 08:58:16
URL: http://1och0.blogspot.com
Postat av: M

Min blogglänk funkade inte visst, men nu gör den nog hoppas jag..

2010-12-29 @ 08:59:35
URL: http://1och0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0