Gott Nytt År!

Jaha. Då var det dags att avsluta 2010.
Ett år som har varit ganska händelserikt.
Tänker på jobbet bla, som efter många turer där vi växlade mellan hopp och förtvivlan men
till slut gjorde oss besvikna.
Alla turer runt min GBP-op.
Norrlandssemester. Love You<3<3<3<3
J som började på gymnasiet.
Roliga besked från E och B ?!?!?!?:D
Och en massa, massa annat naturligtvis.


Nu kommer ett nytt år. 2011!
Ett år som jag ser framemot, full av förväntan.
Nytt jobb, var kommer jag att hamna?
Söka in på högskolan, kommer jag in?
G ska till Uganda, skithäftigt.
Viktnedgången?
Och störst av allt, jag ska ju bli MORMOR.

Jag önskar alla;
ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 
Med lycka, välgång och hälsa.
Kramar i massor!

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: scrapmoster

Vad underbart roligt, att bli mormor!!



Ditt 2011 kommer att bli så roligt med andra ord. Ha en god fortsättning på det!



Kramen i

2011-01-01 @ 17:37:37
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com
Postat av: Beata

Gott Nytt år Vivi, ditt 2011 kommer bli makalöst häftigt. Du är en ängel i människokläder...bara så att du vet det. Kramix

2011-01-03 @ 09:22:36
Postat av: Malin

Åh va kul att bli mormor.. ditt år kommer vara toppen och jag önskar dig all lycka till med allt och God fortsättning på dig!

Kram M

2011-01-03 @ 22:20:32
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Vivi

Tack mina vänner :D

2011-01-07 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0