Full rulle...........

.......kan man säga.
Dagarna bara springer iväg.
I tisdags var jag o J och tränade på förmiddagen. Sen stack jag och G till Maxi
och handlade all julmaten. Sen var det en liten "happening" med fika på N skola.
Onsdag städades det här hemma, sen åkte jag o G in till stan, köpte de sista julklapparna
och fikade med en vän.
Idag har vi först varit på Ge-kås, då var även killarna med plus E och B med.
Ikväll har E och B varit här och firat jul. De firar med B:s släkt i år så vi hade lite jul ikväll istället.
Även en god vän som enligt traditionen alltid kommer och äter en bit mat med oss, dan före doppardagen, var med.
Ja. och imorrn är det ju den stora dagen. Tror aldrig att jag blir för gammal för julafton.
Är barnsligt förtjust i julen över huvudtaget.

Önskar er alla en riktigt GOD JUL.
Ha det gott!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0